לשכת עורכי הדין נגד עו״ד אורי דניאל – גזר דין חריף!!!

סוף סוף !!!

בתאריך 4.12.17 ניתן לו גזר דין חריף אשר מובא לפניכם בפעם הראשונה.

 

ביוני השנה הורשע עו״ד אורי דניאל בועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, זו הייתה ההרשעה הראשונה ממנה לא הצליח לחמוק. כנגד עו״ד דניאל הוגשו אינספור תלונות קשות ומורכבות אשר נסגרו מטעמים שונים, משונים ותמוהים.

על חלק מהתלונות ועבירות על חוק עונשין של אורי דניאל כתבתי מוקדם יותר השנה וניתן לקרוא עליהן כאן.

מעבר לעונש החמור שקיבל עו״ד אורי דניאל, חשובים דברי ועדת האתיקה אשר נכתבו ונכללו בגזר הדין עצמו. לקריאת גזר הדין המלא ניתן ללחוץ על הקישור: גזר דין אורי דניאל

דברי אב בית הדין מבהירים בבירור: לא הייתי מהסס להטיל על הנקבל (עו״ד אורי דניאל) עונש של השעיה בפועל… 

העונש אותו קיבל עו״ד אורי דניאל מועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין הארצית.

 

16 מחשבות על “לשכת עורכי הדין נגד עו״ד אורי דניאל – גזר דין חריף!!!

  1. איולי, המשיכי בדרכך באומץ, אני חוזר ואומר לך שהוא יבוא על עונשו. האיש הזה גורם נזק למקצוע החשוב שלנו ואני חושב שגזר הדין הזה חשוב ואמיץ ורק ההתחלה. ישנן כמה וכמה תלונות בדבר עבירות אתיות התלויות כנגדו. בהצלחה. בידידות, מנחם.

    אהבתי

  2. ידעתי!! הייתה לי מן הרגע הראשון התנגדות אליו, תחושת בטן שהאיש מזויף ואלים מתחת לחיוך הצבוע והמילים המתקתקות. יש האומרים שהוא עזב את הבית וכבר לא גר בבניין, אני מאד מקווה שכך הוא ושמחה על כך שלא אצטרך להמשיך ולראותו.

    אהבתי

  3. לשכת עורכי הדין – עם גזר דין חמור כזה הייתם צריכים להשעות אותו בפועל. מדובר ברשלנות שהיא שוות ערך לגנבה. אין אין אמונה בלשכת עורכי הדין.

    אהבתי

  4. אכן גזר דין חמור וכן הייתי מצפה להשעיה בפועל בעקבותיו. מנגד – יש מספר תלונות נגדו הנבדקות בלשכה. כך שהטבעת הולכת ומתהדקת והוא להערכתי במוקדם ובמאוחר יבוא על עונשו.

    אהבתי

  5. גזר דין חמור בהחלט. היה ראוי לתת השעיה בפועל ועוד יותר מכך – לבחון לאחור את כל פשעיו של האיש. פעם אחת גנב – תמיד גנב.

    אהבתי

  6. שמחה לשמוע איולי. זה רק צריך לחזק את האמונה של חברותייך בצדקתן. אני כידוע לך מאמינה להן לחלוטין וחושבת שגזר הדין שניתן במשפטן הוא אחד המעוותים וחסרי הצדק שהיו כאן אי פעם. שנה אזרחית טובה לך ולהן ולכל הנפגעות באשר הן. חיבוק גדול.

    אהבתי

  7. יופי נשמה, שמח לשמוע. אמרתי לך בשיחתנו ואומר גם כעת – אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. בסוף הוא יצטרך לתת את הדין על הכל. נהיה בקשר.

    אהבתי

  8. כמה כוח יש לעורכי דין. לא יכולה לומר שתמיד הם עושים בכך שימוש נאות. מתי כבר יהיה עונש הולם וראוי על כל השחיתות הזו? מערכת אכיפת החוק חייבת לבדוק את עצמה. האמון של האזרחים ברשויות – השופטת, המחוקקת והמבצעת – מעולם לא היה בשפל שכזה.

    אהבתי

  9. לא יאומן. גזר דין כזה בלבד? אני הייתי מצפה שיקבל גזר דין בפועל. אבל אנחנו יודעים איך המקומות האלה עובדים… היה צריך לקבל עונש בפועל

    אהבתי

כתיבת תגובה