עורך דין אורי דניאל – מורשע בלשכת עורכי הדין, כל המידע, כל הפרטים!

בשבוע שעבר פרסמתי את סיפור העלמת כספי הפירוק והתנהלות בניגוד אינטרסים של עורך הדין אורי דניאל בכל הנוגע לפירוק חברת ״סטודיו 19״ -״אידרה טק״. בהמשך ישיר, ולאחר סיום אותם הליכים מדוברים בבית המשפט, הליכים בהם נפסקו לטובת בנק המזרחי (הנושה של ״סטודיו 19״) סכום כסף אשר לא היה ידוע לנו, הגיש הבעלים לשעבר של ״סטודיו 19״ תלונה לודעת האתיקה על התנהלותו של עורך הדין אורי דניאל. עורך הדין אורי דניאל הורשע לפני כחודשיים בהליך הזה.

מתוך פסק הדין של הלשכה אנו למדים כמה חוייב לשלם עורך הדין אורי דניאל לבנק המזרחי לאחר שהעלים את הכספים במשך 12 שנה:

בעקבות הרשעתו, התקיים בתחילת ספטמבר דיון בנושא העונש שיקבע לו. להלן עיקרי פסק הדין. בתחתית הפוסט נמצא קישור להורדת פס״ד המלא. המסמך החשוב שופך אור ומלמד רבות על ההתנהלות של עו״ד אורי דניאל בנושא פירוק חברות, עברות אתיות, התנהלות, וצורת פעילותו באופן כללי כעורך דין.

נתחיל מסוף דבר, פירוט העבירות בהם מצאו את עורך הדין אורי דניאל אשם:

הסעיפים בהם מואשם עו״ד דניאל מתוך פסק הדין: עבירות של הפרת חובות עורך דין, רכישת טובות הנאה, ניגוד אינטרסים, פגיעה בכבוד מקצוע עריכת הדין, התנהגות אשר אינה הולמת את מקצוע עריכת הדין :

עורך הדין אורי דניאל: עיכב במתכוון צו בית משפט להעברת כספים ומודה בזאת בחקירה נגדית, הודאה זאת משמשת בסיס להרשעתו:

עורך הדין אורי דניאל אשר מתיימר להיות מומחה בתחום פירוק החברות מצא עצמו בתסבוכת. חברה פשוטה אותה היה צריך להעביר מסלול פירוק סטנדרטי בוצע באופן פושע והשאיר את הבעלים עם חובות עתק ותסבוכות במשך שנים.

בישיבה שהתקיימה לאחר מתן פסק הדין בנושא העונש (ישיבת טיעונים לעונש מתאריך: 3.9.17) הקובל, אשר מייצג את הציבור, כלומר  – אתכם! דרש כי העונש של עורך הדין אורי דניאל יהיה רק – השעיה על תנאי והוצאות.

 

עיקרי בקשת העונש מתוך ישיבת טיעונים לעונש 3.9.17. (*לינק להורדת פרוטוקול הדיון המלא – מטה).

איך יתכן הדבר?!

עורך הדין אורי דניאל אשר נוקט באופן שיטתי בהטעית בית המשפט, הקלטה והטרדה של עדים, העלמת כספים, התנהלות לא אתית, עבירות ושימוש לרעה בכוחו כעורך דין, שימוש לרעה ביפויי כח יקבל רק השעיה על תנאי?

מתוך אתר לשכת עורכי הדין, מה היא השעה על תנאי ומה הם העונשים שניתן לפסוק לעורכין דין:

 

לינקים לקריאה מורחבת:

הכרעת הדין המלאה – עורך הדין אורי דניאל מורשע

פרוטוקול ישיבת – טיעונים לעונש, עורך הדין אורי דניאל

הצורך הגובר במדרג עונשין לעבירות עורכי דין – לשכת עורכי הדין, ועדת האתיקה

חוק לשכת עורכי הדין – ענישה סעיף 68

 

לסיכום, ולכל מי שחושב, שוקל או רוצה לבוא בטענה כלשהי כלפי על חשיפת המסמכים וההליכים מעלה, להלן מתוך חוק לשכת עורכי הדין בנושא פומביות הדיון והעמדת פסק דין לעיון הציבור:

אורי דניאל
אורי דניאל

10 מחשבות על “עורך דין אורי דניאל – מורשע בלשכת עורכי הדין, כל המידע, כל הפרטים!

  1. אני מכיר היטב כתב לענייני משטרה, אני מאמין שהסיפור הזה יכול להיות לו מעניין.
    צרי איתי קשר במייל ואחבר ביניכם.

    אהבתי

כתיבת תגובה