עו״ד אורי דניאל הורשע ע״י לשכת עורכי הדין ונתבע ע״י לקוח בסכום של 2,500,000 שקלים.

ביוני השנה, ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין הרשיעה את עו״ד דניאל בשורה של עבירות אתיות קשות אותן ביצע במסגרת פירוק חברת ״סטודיו 19״ (סטודיו 19). למרות זאת, שום דבר לא הפריע לעו״ד דניאל להמשיך ולעשות קריירה מהתפארות ביכולותיו לפרק חברות.

מתברר כעת כי ישנה חברה נוספת בה עו״ד אורי דניאל מונה למפרק וגם שם במסגרת הליך הפירוק, הפר עו״ד אורי דניאל אינספור סעיפים אתיים – ח.ג. תעשיות טקסטיל בע״מ.

לפני כחודש, בנובמבר 2017, הגיש עוזי גולדשטיין, בעל מניות בחברת ח.ג. תעשיות טקסטיל בע״מ תביעה בסכום של יותר מ- 2,000,000 שקלים בנזקים כנגד עו״ד אורי דניאל אותו הוא מאשים בשורה של עבירות אשר נוגעות להליך פירוק חברה אשר הייתה בבעלותו. במסגרת הפירוק בנק הפועלים גבו 22 מליון ש״ח מקופת הפירוק במקום 7 מליון ש״ח לו היו זכאים. בהליך האומלל הזה בו לא ראו בעלי המניות אגורה מתוך כספי הפירוק ורק נשדדו ע״י הבנק, מתפאר עו״ד אורי דניאל אשר במשך שנה שלמה ניהל הליך פירוק מבלי לבצע פעולה אחת או צעד אחד (כפי שהחוק ובית המשפט הורה לו) לבדוק מדוע נגבו 10,000,000 ש״ח מעבר לדרוש. הנחיה לבדיקת הנושא ניתנה ע״י השופטת דאז ורדה אלשייך.

 

התנהלותו הקלוקלת, חסרת האחריות והאתיקה של עו״ד אורי דניאל, אשר נגדו הוגשה תלונה בוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין הובילה להפסדים אדירים ונזק כספי בסכום של יותר מ- 2,500,000 שקלים.

הקורבן לא נותר חייב – עוזי גולדשטיין תובע את עו״ד אורי דניאל בסכום של 2,500,000 מליון שקלים:

לקריאה מלאה – כתב התביעה של עוזי גולדשטיין נגד עו״ד אורי דניאל

אורי דניאל נתבע – 2,500,000 מליון שקלים על נזק שנגרם משורה ארוכה ומטרידה ביותר של עבירות אתיות בניהול פירוק חברה. דפוס הפעולה של עו״ד אורי דניאל בכל הנוגע לפירוק חברות הינו דומה, עו״ד דניאל מזניח את הטיפול, עובר עבירות אתיות ובכך מייצר נזקים כספיים ואישיים לבעלי המניות ולנושי החברות אשר לוקח שנים לברר ולטפל בהן.

ככל שתתקדם תביעתו של עוזי גולדשטיין, אדאג לעדכן ולפרסם כאן.

 

9 מחשבות על “עו״ד אורי דניאל הורשע ע״י לשכת עורכי הדין ונתבע ע״י לקוח בסכום של 2,500,000 שקלים.

  1. שלום. ברצוני לדעת האם זה אותו עורך דין שאנס ארבע בנות? אם אכן זה הוא האדם מושחט נבל ומקומו בבית הסוהר. מקווה שהאנס ינמק שם.איילה.

    אהבתי

  2. מתבייש בשביל המקצוע שלי אותו אני אוהב. אין דרך לכבס את המילים – הבן אדם הזה רמאי וגנב, הוא מהונה את לקוחותיו ובוגד באמונם. ומקומו בכלא. שולח ברכת חזק ואמת לאדון גולדשטיין.

    אהבתי

  3. מה? איך האיש הזה עדיין עובד כעורך דין? אנשים לא פוחדים ללכת אליו? לתת בו אמון? האיש הוא קופת שרצים מהלכת. כמה סיפורים רצים עליו בשכונה!

    אהבתי

  4. איולי, לשכת עורכי הדין איננה כוס התה שלי כידוע לך ולא ממש סומך שם על אף אחד שידאג לנו האנשים הקטנים. אבל לא ברור לי מדברייך האם עוזי גולדשטיין הגיש תלונה גם בלשכה, בנוסף לבית המשפט המחוזי? במקרה הזה אני בהחלט ממליץ לו לעשות כן, בגלל שעומדת כמגדו השעיה זמנית.

    אהבתי

  5. יודעת שיש הרבה דברים נגדו… שומעת הרבה דיבור במסדרונות סביבו. גם בתוך המשרד שלו יש אי נחת וחשדנות כלפיו. סבלנות היא שם המשחק, בסוף הדברים יצופו על פני השטח. תמשיכי.

    אהבתי

כתיבת תגובה